Lazerle ben tedavisi

20 Temmuz 2013 Cumartesi

RADYO FREKANSI İLE BEN ALDIRMA

RADYO FREKANSI İLE BEN ALDIRMA
Ben konusunda ülkemizde birçok yalan yanlış ya da eksik bilgiler insanlar arasında dolanmaktadır. Örneğin benlerin ciğer kanı ile oluştuğu konusunda ortaya atılan bilgiler tamamen yanlıştır. Ben melanosit adı verilen madde ile oluşan, çoğunlukla doğuştan gelen yapılardır.  Bir insanın vücudunun belli bölgelerinde sayısız miktarda ben olması, hiç hoş bir durum değildir. Bu durum, o kişiyi hem ruhen hem de fiziksel açıdan son derece rahatsız kılar. Benin hoş durduğu söylense de aslında en kötü ihtimalle sağlık açısından bile tehdit unsuru oluşturduğunu göz önüne alarak onlardan kurtulmalıyız. Peki, bu nasıl ve ne şekilde gerçekleşmektedir. Tıpkı saç ektirme teknolojisinde olduğu gibi ben aldırma konusunda da teknoloji istikrarlı bir biçimde ilerlemektedir. Lazer veya koterle ben aldırma dışında bir de radyo frekansı ile ben tedavisi yöntemi mevcuttur.
            Oldukça popüler ve yaygın bir yöntem olan radyo frekansı ile benaldırma metodu, özellikle çok daha büyük olan ya da şişkin olan benlerde devreye girer. Bu tip benler insanlar için çok daha rahatsızlık vericidir.
         Buharlaştırma yöntemi ile genelde tek bir seansta acısız bir biçimde radyo frekansı ile ben aldırma işlemi tamamlanır.  Radyo frekansının tespit edilmiş herhangi bir olumsuz yönü bulunmamaktadır. Kafasında bu konuda soru işaretleri olan kişiler, rahatlıkla böyle bir yönteme başvurabilmektedir. Operasyon sonunda söz konusu bölgede küçük bir iz kalabilmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder