Lazerle ben tedavisi

20 Temmuz 2013 Cumartesi

BEN ALDIRMA

BEN ALDIRMA
             Vücudumuzun farklı birçok yerinde olabilen benlerin farklı tedavi şekilleri bulunmaktadır. Bu şekillerden en kesin ve tekrarlamayacak biçimde olanı muhakkak cerrahi bir işlem olan ben aldırmaoperasyonudur. Lokal anestezi altında çerçevesinde yapılan ufak bir ameliyattır.
                Ben aldırma revüsün çevresinden ve kenarlarından sağlam olan sınırları ile birlikte çıkarılarak çok ince bir şekilde dikişler kullanılarak oluşmuş olan açıklık estetikle kapatılır. Alınmış olan benler daha sonra tekrardan aynı yerde çıkmayacaktır. Yapılacak olan operasyon sonucunda 6 ay ile 1 yıl arasında bir sürede ince bir çizgi halinde iz kalacak ve daha sonra solarak en iyi bir şekle girecektir. Bu kalacak izin biçimi plastik cerrahide kullanılan en son tekniklerle size uygun şekilde olması planlanarak cilt altınız ve cildiniz için çok ince dikişler kullanılarak ayrı ayrı onarılmaktadır. Bu sebepten dolayı iz çok az kalacaktır ve belli bir süre sonunda da tamamen düzelecektir. Bu tür uygulamalar ister vücutta olsun ister yüzde olsun arınık ve uzman bir klinikte ayakta sınırlı uyuşturma ile çok kısa bir zaman içinde gerçekleştirilmektedir. Bu tarz cerrahi işlemlerin diğer yöntemlere göre uygulamalardan sonraki aşamada tekrardan oluşmasın önleyecek bir şekilde çıkarılıp alınmasıdır.

                Çıkarılan dokunun herhangi bir riske karşı patolojik incelemeleri yapılarak iyi veya kötü olma potansiyel riskini de böylece öğrenmiş olma şansı yaratmaktadır. Ben tedavisi işleminde ve sonrasında herhangi bir yan etki söz konusu olmamaktadır.    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder