Lazerle ben tedavisi

20 Temmuz 2013 Cumartesi

LAZERLE BEN ALDIRMA

LAZERLE BEN ALDIRMA
Hepimizin vücudunun farklı yerlerinde benler olabileceği gibi vücudunda hiç ben olmayan bireyler de vardır. Benler yerleri itibariyle bazen güzelliğin bir parçası olurken bazen de güzelliğin önündeki en büyük engel olabilirler. Özellikle bayalar bu sebeplerle vücutlarındaki benlerden genellikle rahatsızlık duyarlar ve benlerinden kurtulmak isterler ancak ülkemizde yaygın olarak bilinen ve kesinlikle yanlış olan bir bilgi hanımları benlerini aldırmaktan alıkoyabilir. Bu bilgi ben aldırma işleminin kansere neden olduğu bilgisidir.
Ben aldırma işlemi ister cerrahi ben aldırma ister lazerle ben aldırma olsun hiç bir şekilde başlı başına kanser nedeni olarak kabul edilemez ancak benlerin biçimleri ve renkleri bize vücutta bulunan tümörler hakkında bilgi verebilir. İyi huylu ve kötü huylu olmak üzere ikiye ayrılan benler ancak cerrahi ben aldırma operasyonundan sonra alınan benin patolojiye gönderilmesi ile ortaya çıkar. Lazerle ben tedavisi son günlerde adından sıkça bahsettiren ve sağladığı etkili sonuçlarla bayanlara yardımcı olan bir uygulamadır. 15 ile 20 dakika arasında değişen lazer seansları ile 3 ya da dört seansta tamamen giderilebilen benler birçok bayanın daha mutlu olmasını ve güzelliklerine güzellik katmalarını sağlamaktadır.
Cerrahi operasyonların aksine kesinlikle ağrısız ve acısız olan lazerle ben aldırma operasyonlarından sonra bireyler alsa pansumana ihtiyaç duymazlar. Korunmaları gereken tek şey güneş ışıkları ve lazerli bölgeye yapılacak temaslar olur. Yine cerrahi operasyonların aksine hiçbir iz kalmadan gerçekleşen ben aldırma operasyonları birçok bayan tarafından bu özelliği ile sıklıkla tercih edilmektedir çünkü bayanlar benlerini aldıkları bölgede hayatlarının sonlarına kadar taşıyacakları bir bıçak izi taşımak istemezler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder